środa, 24 października 2012

Zakupy

Właśnie sobie sporządziłam listę zakupów i już nie mogę się doczekać wizyty w księgarni.. Raz kwartał mam zwyczaj chodzenia do księgarni i kupowania 10 tytułów. To chyba jedyny sposób żebym wszystkiego nie wydawała w księgarniach :) Książki mnie uzależniły - mogę się ubierać w lumpeksie, jeść w barach mlecznych, ale na książki wydaje małą fortunę.
A co na liście?
1. John Irving - W jednej osobie
2. Patti Smith - Poniedziałkowe dzieci
3. Zadie Smith - Jak zmieniałam zdanie
4. Filip Springer - Miedzianka - historia znikania
5. Dorota Masłowska - Kochanie zabiłam nasze koty
6.Łukasz Orbitowski - Nadchodzi
7. Marek Krajewski - Rzeki Hadesu
8. Oriana Fallaci - Kapelusz cały w czereśniach
9. Marek Bieńczyk - Książka twarzy
10. Susan Sontago - Odrodzona


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz